Wsparcie techniczne dla poczty

1. Korzystanie z poczty przez stronę www:
poczta.euron.pl
Pozwala na pełną obsługę poczty za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej.

2. Zarządzanie kontem pocztowym – MX Panel:
mxpanel.euron.pl
Pozwala na zmianę hasła dla indywidualnych użytkowników poczty lub zarządzanie kontami Administratorowi w firmie lub instytucji.

3. Ustawienia poczty w programach pocztowych (poczta przychodząca i wychodząca):
www.euron.pl/ws?page_id=122

4. Zmiana starych ustawień poczty dla programu Mozilla Thunderbird kliknij na link:
www.euron.pl/poczta/zmiana/Thunderbird_zmiana.html

Uwaga: Konto pocztowe które nie będzie używane dłużej niż 1 rok zostanie automatycznie skasowane. Po usunięciu takiego konta nie ma możliwości odzyskania przechowywanych w nim wiadomości lub kontaktów.
Aby reaktywować skasowane konto należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub Administratorem poczty w Państwa firmie lub instytucji.